51. “DAN-SHA-RI. Jak posprzątać by oczyścić swoje serce i umysł” Hideko Yamashita

Tytuł: “DAN-SHA-RI. Jak posprzątać by oczyścić swoje serce i umysł”
Autor: Hideko Yamashita
Wydawnictwo: Literackie
Liczba stron: 184
Data premiery: sierpień 2017

“Za podsumowanie niech posłuży proste stwierdzenie: metoda Danshari, dziwnie uzależniająca, pozwoli nam lepiej poznać siebie, ale przede wszystkim stanie się katalizatorem pozytywnych zmian w waszym życiu!”

Na rynku książkowym, w ostatnim czasie pojawia się coraz więcej pozycji opowiadających i radzących o tym jak sprawić, aby nasze życie było bardziej poukładane. Autorzy pragną zaprezentować nam pomysły i sztuczki na lepsze i spokojniejsze życie.

Taką też oto propozycję dostaliśmy od Wydawnictwa Literackiego – jest to Dan-sha-ri. 

“Dan, czyli odmowa. Sha, czyli wyrzucanie. Ri, czyli uwolnienie się.”

Książka ta, ma za zadanie zaprezentować sposoby nie tylko, aby uporządkować swoje otoczenie, ale także umysł i serce.

Często mam tak, że gdy dookoła mnie panuje nieład, ciężko jest mi się skupić, jestem rozdrażniona. Gdy już jednak poukładam wszystko i mam więcej przestrzeni – to od razu jest mi lepiej.

Więc może jest coś w tym, że metoda zaprezentowana przez Hideko Yamashitę pomoże nam poradzić sobie ze zbyt dużą ilością rzeczy, które są w naszym otoczeniu.

Ogólnie rzecz biorąc, jestem przeważnie sceptycznie nastawiona do tego typu książek, ale z drugiej strony, po lekturze posprzątałam swój pokój, może nie koniecznie w 100% zgodnie z tym co autorka przedstawiła w swoje książce, wyrzuciłam część rzeczy, i od razu czuję się o niebo lepiej.

Tak, więc podsumowując, Ci z Was, którzy są zaciekawieni jak działa ta metoda, czy sprawdzi się na Was, a może to bezsens – polecam sięgnąć do lektury tej oto pozycji.

“Wasz dom musi być przestrzenią, w której przyjmujecie siebie, tak jak podejmowalibyście swojego gościa.”

Za egzemplarz bardzo serdecznie dziękuję WYDAWNICTWU LITERACKIEMU.

images

One thought on “51. “DAN-SHA-RI. Jak posprzątać by oczyścić swoje serce i umysł” Hideko Yamashita

Leave a Reply

