43. “Twoim śladem” A. Meredith Walters

487040-352x500

Tytuł: “Twoim śladem”
Autor: A. Meredith Walters
Wydawnictwo: YA!
Liczba stron: 479

“Miłość ogłupia.
Zaślepia.
Potrafi obezwładnić i uczynić nas zupełnie bezbronnymi.
Ale może też wszystko naprawić.”

Aubrey – studentka psychologii, w ramach praktyk, zaczyna pracę jako koordynatorka grupy uzależnień. Przychodzi jej się zmierzyć z osobami, które nie wyobrażają sobie życia bez narkotyków. Dziewczyna przez pracę z nimi, próbuje pogodzić się z losem jaki spotkał jej młodszą siostrę, która zmarła w wyniku przedawkowania narkotyków.

W grupie wsparcia pojawia się tajemniczy Maxx, który od razu wzbuda w Aubrey mieszane uczucia. Z jednej strony ją fascynuje, ale z drugiej gdzieś z tyłu głowy przebija się myśl, że jest to osoba uzależniona od narkotyków i bądź co bądź jej podpieczny. W tym przypadku jakakolwiek relacja nie byłaby zgodna z etyką wykonywanego przez dziewczynę zawodu.

Czy rodzące się uczucie między tą dwójką będzie miało szanse na przetrwanie? Czy podejmą jakąś decyzję w związku z tym? Wygra rozum czy serce?

“Twoim śladem” jest to pierwsza część z cyklu Twisted Love, która na polskim rynku doczekała się już kontynuacji. Ja jestem ciekawa, jak potoczą się dalsze losy. Więc zachęcam do zapoznania się z treścią tej o to historii.

“Mimo to byłam przerażona. Bałam się jak diabli, że nigdy nie będę w stanie zrobić wystarczająco dużo dla ludzi potrzebujących mojej pomocy. Nigdy nie będę w stanie powstrzymać ich przed osunięciem się na dno, kiedy ten proces już się zacznie. Obawa przed porażką była dotkliwa i wycieńczająca.”

dsfv

Książka ta, dotyka bardzo trudnej tematyki, a mianowicie uzależnienia od narkotyków. Pokazuje jak zgubne działanie one mają na nasze życie. Wydaje się, że a co tam, raz wezmę to nic się nie stanie. Niestety tak to nie działa, jak już raz się spróbuje to kolejnym razem nie da się temu oprzeć. Możemy sobie myśleć, że jesteśmy niezniszczalni, że nic nam nie grozi, że póki jesteśmy młodzi możemy korzystać z życia i próbować wszystkiego. Owszem, ale w niektórych przypadkach powinniśmy postawić pewne granice.

Aubrey, przez to co spotkało jej siostrę próbuje walczyć z handlem narkotyków i próbuje pomóc osobom, które są od nich uzależnione. Rodzące się uczucie pomiędzy nia a Maxxem, wpływa na to, że dziewczyna za wszelką cenę, chce skłonić chłopaka do zaprzestania temu. Z miłości do niego, próbuje zrobić wszystko. Zawala studia, olewa znajomych. Ryzykuje swoją karierę, aby tylko wyprowadzić chłopaka na prostą. Wszystko w imię miłości. Dziewczyna wie, że jej uczucie jest odwzajemniane, jednak wudaje mi się, że robiłaby to nawet bezwzględu na to.

Jest to historia pełna miłości, ale też bólu, cierpienia, zranionych uczuć. Pokazuje nam, jak osoby, które wpadły w to okrutne uzależnienie – staczają się, ale też pociągają innych za sobą.

Już nie mogę doczekać się kontynuacji tej historii.

jdjgfjd

 

“Bo to ona była moją nirwaną. Moją ciszą wśród burz. I to, co do niej czułem, było o niebo bardziej realne niż jakiekolwiek doświadczenie, jakie mogły mi sprezentować ostra koncówka igły albo tabletki drapiące w gardle kredowym posmakiem.”

 

 

 

Za egzemplarz bardzo serdecznie dziękuję WYDAWNICTWU YA!

9def19_91e6d072004d4e218cdbc8acccfb622c-mv2

7 thoughts on “43. “Twoim śladem” A. Meredith Walters

  1. marcowy-kot says:

    Bardzo podoba mi się to co napisałaś. Mnie osobiście zachęciłaś do tej książki i aż sama jestem ciekawa losów bohaterów. Myślę, że w najbliższym czasie sięgnę po tę pozycję z pozytywnym nastawieniem! Dzięki!

    Like

  2. Amanda says:

    Widzę, że i Ty się wkręciłaś w tę historię! 😉 Ja też nie mogę się doczekać aż sięgnę po kontynuację, nawet jeśli ludzie straszą, że wypadła o wiele słabiej. Bardzo ciekawi mnie, jak poradzili sobie bohaterowie. 😉 I wielki plus dla autorki, że tak realnie przedstawiła problem narkotyków – uzależnienie to nie zabawa, a niektórym się wydaje, że tak łatwo się z tego wykręcą, jeśli tylko będą chcieli… ;/

    Liked by 1 person

Leave a Reply

