#1. Podsumowanie czytelniczego miesiąca KWIECIEŃ 2017

Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj przychodzę do Was z małym podsumowaniem czytelniczym tego jakże cudownego miesiąca, który tak nam przeplatał pogodę jak nigdy!

Bez zbędnego przedłużania, przechodzę od razu do rzeczy.

W tym miesiącu udało mi się przeczytać tylko, albo aż 9 książek, są to:

  1. “Eva Teva i więcej Tev” Kathryn Evans, YA!
  2. “Nie pozwól mi odejść” Jessica Sorensen, Zysk i S-ka
  3. “Sekrety roślin” Anne-France Dautheville, Wydawnictwo Literackie
  4. “Jak ogień” Sara Lovestam, Czarna Owca
  5. “Na zawsze razem” Jessica Sorensen, Zysk i S-ka
  6. “Tysiąc pięter” Katharina McGee, Moondrive
  7. “Shakira. Bose stopy, białe sny” Iuvi
  8. “Mitologia nordycka” Neil Gaiman, MAG
  9. “Taniec ze świetlikami” Denise Hunter, Dreams

Dla jednych ta lista może być skromna, dla drugich dość długa. Wiem, że mogłam przeczytać więcej, ale jednak z racji wielu wydarzeń i obowiązków, różnie z tym moim czytaniem było.

Ten miesiąc był też przełomowy, z racji tego, że w końcu przeniosłam bloga na inną stronę i jestem bardzo zadowolona z pracy na wordpressie.

Udało też mi się przekroczyć magiczną liczbę 2000f. na instagramie, co jest nie lada sukcesem.

Aby nie przynudzać, za najlepszą książkę, którą przeczytałam w tym miesiącu uważam “Taniec ze świetlikami” Denise Hunter. Recenzję tej książki, będziecie mogli przeczytać na dniach.

Na sam koniec chciałabym podziękować wszystkim wydawnictwom, które zechciały ze mną współpracować. Jest mi niezmiernie miło i dziękuje Wam za poświęcony czas mojej osobie.

Ale przede wszystkim, chciałabym podziękować Wam, moim obserwatorom, czytelnikom, a przede wszystkim PRZYJACIOŁOM. Dziękuje za każde słowo wsparcia, otuchy, po prostu dziękuję, że jesteście!!

NIECH NAS BĘDZIE WIĘCEJ!

See you soon!

xoxo,
Kasia/kasiareads

1

6 thoughts on “#1. Podsumowanie czytelniczego miesiąca KWIECIEŃ 2017

  1. B. says:

    Ładnie ładnie 🙂 mi wyszło 11, w zależności od tego czy czytam coś “ambitniejszego” – tak zmienia się liczba książek, przeważnie jest to mniej ^^ w kwietniu trafiły się lżejsze pozycje także nadrobiłam strony na resztę roku, pozdrawiam 😊

    Liked by 1 person

Leave a Reply

