Po co, na co i dlaczego?

“Oh, promises, promises, my kind of promises

Can lead to joy and hope and love”

Pewnie wielu z Was, kiedy natknie się na tego bloga, pomyśli, że to kolejny portal, na którym zamieszczane są recenzje książek, filmów, seriali itp. Jednak pragniemy Was zaskoczyć! 😉 Oczywiście wyżej wymienione rzeczy będą się tutaj pojawiać, ale będzie to całkiem inna forma, coś innego, bardziej oryginalnego. Tworzyć to będą dwie dziewczyny, ale od czasu do czasu będą się pojawiać wpisy innych osób, znane przez Was bardziej lub mniej.

Główną prowadzącą osobą (nie wiem czy mogę się tak do końca określić, ale na razie przy tym zostańmy :D) jestem ja – Kasia. Możecie mnie kojarzyć z instagrama @kasiareads. Drugą osobą, która będzie mi pomagać ogarniać wszystkie sprawy z tym związane jest moja przyjaciółka – Jola.

Chcemy stworzyć portal, na który będziecie bardzo chętnie zaglądać i postaramy się Was nie zanudzić 😉 Tak więc, aby nie przynudzać, zapraszamy do czytania i śledzenia naszych kolejnych wpisów! 

Zaczytanego wieczoru,

K&J

Leave a Reply

