5. Miłość, ambicja, muzyka…, czyli “Flower. Jak kwiat” Elizabeth Craft i Shei Olsen

Tytuł: “Flower. Jak kwiat”
Autor: Elizabeth Craft, Shea Olsen
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackcie
Ocena: 9/10

 “Ulotna miłość  zdarza się znacznie częściej niż młość do grobowej deski.”

Historia, która może wielu z Was wydawać się taką jak inne, jednak jak dla mnie jest to jedna z bardziej magicznych i niesamowitych historii miłosnych, jaką miałam okazję przeczytać.

Jest ona i on i miłość, która nie miała prawa się wydarzyć.

18-letnia Charlotte, ma jasno wyznaczony cel – studia na Uniwersytecie Stanford. Nie w głowie jej chłopaki, randki i całe zamieszanie z tym związane. Nie wierzy w miłość, ponieważ zbyt wielkie piętno odcisnęła w życiu jej rodziny. Charlotte skupiona jest na osiągnięciu, jasno wyznaczonego przez samą siebie, celu.

Wszelkie plany stanęły pod znakiem zapytania, gdy na horyzoncie pojawił się tajemniczy on – Tate. Chłopak, wkrada się w jej życie niespodziewanie i bardzo trudno jest mu się oprzeć. Jednak i on skrywa pewne tajemnice, które lepiej żeby nie wyszły na jaw.

Co w takiej sytuacji zrobi Charlotte? Czy zmieni swoje poukładane życie? Czy zaryzykuje?

Zaintrygowani? W takim razie, ruszajcie do księgarni po swój egzemplarz.

W książce zakochałam się od pierwszych stron. Z początku myślałam, że to będzie taka zwykła historia miłosna, jakich wiele. Jednak miała w sobie to coś, co mnie wciągnęło od pierwszych stron.

Główna bohaterka jest przeurocza, nie da się jej nie lubić. Pomimo, że w jej życiu wiele się wydarzyło, uparcie dąży do celu, który sobie wyznaczyła. I to mi się bardzo w niej podoba! Kiedy poznaje tajemniczego i niezwykle pociągającego Tate’a, jej świat wywraca się do góry nogami. Dzięki niemu, dziewczyna zaczyna się rozwijać, przełamuje niektóre bariery, ma odwagę by żyć pełnią życia!

Jest to przepiękna powieść o miłości…, o miłości, o którą warto walczyć, pomimo iż nigdy w życiu nie powinna się wydarzyć. Jednak jak wiemy, los lubi sobie z nas pogrywać i często na naszej drodze stawia takie osoby, o których w życiu byśmy nie pomyśleli, że mogą namieszać nam w życiu albo wnieść wiele pozytywów.

Z czystym sumieniem, polecam Wam “Flower. Jak kwiat”. Jest to pozycja, z którą każdy z Was powinien się jak najszybciej zapoznać.

“Gdybyś wciąż kochała mnie, gdybyś wciąż kochała mnie.
Gdybyś wiedziała co zrobiłaś.
Nie mogę bez Ciebie zasnąć. Zimno mi, gdy jestem sam.”

Za egzemplarz bardzo serdecznie dziękuję WYDAWNICTWU LITERACKIEMU.

Leave a Reply

